sobota, 12 grudnia 2015

Tag: Czas dla siebie!


 



Witajcie po długiej przerwie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was tag 'Czas dla siebie' Bardzo mi się spodobał i zapraszam do czytania!




 
1. Co oglądasz lub co czytasz kiedy masz czas dla siebie?
Bardzo lubię oglądać filmiki na YT i zawsze wieczorami zabieram się za oglądanie moich ulubionych youtuberów. Niedługo pojawi się post związany z YouTube więc dowiecie się kogo filmiki należą do moich ulubionych! Jeśli chodzi o książki to czytam jedynie lektury i obecnie nie mam Wam nic do polecenia. Napiszcie w komentarzu jakie książki są warte przeczytania!

2. Co ubierasz kiedy masz czas dla siebie?
Wtedy ubieram bardzo wygodne ubrania. Zazwyczaj są to dresy i jakaś ciepła bluza, bo wieczorami jest mi zimno. Włosy często spinam w koczek i biorę mój milusi kocyk.


 


3. Ulubione produkty których używasz kiedy masz czas dla siebie? Co robisz podczas czasu dla siebie?
 
Moimi ulubionymi produktami których używam gdy mam czas to krem do rąk i EOS.
 


4. Aktualnie ulubiony lakier do paznokci?
Może nie lakier, lecz odżywka! Upolowałam ostatnio odżywkę z Eveline 6w1 i niedługo Wam napiszę jak się sprawdza. Kolorek nude :)


5.Coś do picia i do jedzenia w chwilach relaksu?
Ciepła herbatka i jakaś drożdżówka <3 to jest mój relaks.
  
 6. Aktualnie ulubiona świeczka?


Mam kilka ulubionych ale obecnie jest to świeczka Forest Fruits, kupiłam ją w pepco za grosze a okazała się jedną z moich ulubionych.

                                                                           

 



7. Czy kiedykolwiek spędzałaś swój wolny czas poza domem?


Tak! Bardzo lubię spędzać czas poza domem np. wybrać się do mojej przyjaciółki, czy chodzić na spacery. W wiosnę czy lato często jeżdzą rowerem.

8. Czy kiedykolwiek poszłabyś do kina sama?
Jasne! czemu by nie? Zazwyczaj chodzę z moimi młodszymi siostrami ale sama mogłabym też się wybrać.

9. Najlepszy sklep online?

Ogólnie to rzadko zamawiam coś przez internet. Jak już to wybieram yeahbunny , cocolita lub allegro :) Moje 3 naj sklepy online!

10. Dodaj coś od siebie, co jeszcze robisz podczas czasu dla siebie?

Biorę gorącą kąpiel z płatkami róż, słucham muzyki, piję kakao i po prostu po ciężkim dniu odpoczywam.

To już na tyle w dzisiejszym poście i widzimy się w kolejnym!

A Wy w komentarzu piszcie co robicie gdy macie wolny czas dla siebie! xoxo :*

1 komentarz:

  1. Ta odżywka do paznokci jest dobra- u mnie się sprawdziła ;) Też nie widzę problemu iść sama do kina,tylko u mnie jest to spowodowane tym że jak mam wolne to inni są w pracy albo w szkole/ uczelni ;) A ta świeczka jest genialna ;)
    http://www.swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń