niedziela, 3 lipca 2016

summer 2016

hejka, rok szkolny zleciał mi bardzo szybko. Są wakacje i mam dużo pomysłów na posty na blogu! teraz napiszę co u mnie a później możecie zobaczyć kilka fotek jak spędzam wakacje :)
po wakacjach idę do 2 klasy gimnazjum. 1 gimnazjum nie była taka straszna i na koniec roku udało mi się wyjść nawet z dobrą średnią. Ale nie chcę rozmawiać o szkole, cieszmy się tym iż jest ciepło i mam dużo wolnego czasu. Teraz pooglądajcie kilka moich zdjęć z nad jeziora które udostępniam Wam pierwsza bo za niedługo pojawią się one na moim instagramie (klik)
                                                         /kliknijcie czytaj więcej/









 








 


Koniecznie napiszcie czy podobają Wam się zdjęcia <3 napiszcie wasze plany na wakacje <3 pozdrawiam i czekajcie na kolejny post :)










                                                                                                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz